Skip Ribbon Commands
Skip to main content

-11-e1559165972762.jpg


مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی سازگاری هدف متقابل کارکنان ( مطالعه موردی :شرکت برق منطقه ای زنجان) در مجله علمی تخصصی رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری چاپ و منتشر شد.


4284985833.jpg


بنا به گزارش دفتر روابط عمومی این شرکت آقایان بهروز عباسی و داود قلویسی  از کارکنان شرکت برق منطقه ای زنجان مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی سازگاری هدف متقابل کارکنان ( مطالعه موردی :شرکت برق منطقه ای زنجان) را  در ((مجله علمی تخصصی رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری)) چاپ و منتشر نمودند.


 دیدگاه