modir22.jpg



اله مرادی بهمن.jpg

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان : آقای مهندس بهمن اله مرادی


  • تلفن تماس مستقیم :02433412036
  • تلفن تماس دوم: 02433145501

  • پست الکترونیکی:bhmarb@yahoo.com

  • سوابق اجرایی:
    • مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان
    • معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
    • مشاور مدیرعامل در امور خصوصی سازی (شرکت توانیر)
    • مجری طرحهای انتقال نیرو سازمان توسعه برق ایران
    • مدیر خطوط و مدیر دفتر فنی انتقال سازمان توسعه برق ایران
    • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان
    • معاونت طرح و توسعه
    • مدیر دفتر مهندسی طرحها
    • مدیر امور طراحی و نظارت خطوط
    • رئیس گروه طراحی و نظارت خطوط
    • رئیس بهره برداری پستهای فوق توزیع
    • کارشناس طرح و نظارت خطوط


  • مدرک تحصیلی : کارشناسی مهندسی برق قدرت
  • تاريخ استخدام : 1367/05/08


دفاتر مستقل:

1-دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل و حسابرسی داخلی


نوری2.jpg

مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل و حسابرسی داخلی : آقای محمد باقر نوری

  • تلفن تماس : 024733145603
  • پست الکترونیکی:m_noor@zrec.co.ir
  • سوابق اجرایی:
    • رئیس دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل
    • کارشناس حقوقی
    •  رئیس گروه تملک اراضی و دعاوی
  • مدرک تحصیلی :

کارشناسی حقوق قضایی

کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

  • تاريخ استخدام : 1377/06/22
شرح وظایف :

  • پیگیری و انجام کلیه امور ارجاعی از سوی مدیریت عامل و همچنین مدیردفتر هیئت مدیره.
  • برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت کلیه ماموریت های مدیریت عامل شامل تهیه بلیط، رزرو هتل و سایرموارد.
  • برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت ملاقات پرسنل شرکت و سایر افراد با مدیریت عامل.
  • اجرای برنامه های تنظیمی هفتگی و ماهانه که از سوی مدیردفتر هیئت مدیره اعلام شده است.
  • نظارت و بازرسی بر حسن انجام فعالیتهای ستادی و اجرایی شرکت با توجه به مقررات ، بخشنامه ها ، دستورالعملها و رویه های جاری شرکت
  • برنامه ریزی و تعیین اولویت ها برای نظارت و بازرسی فعالیتهای مالی؛ اداری و فنی
  • نظارت بر صحت موارد تخلف ، نارساییها و سوء جریانات اداری و هرگونه اختلال و کوتاهی درکلیه امور شرکت وارائه گرارش آن به مقام ارشد شرکت
  • نظارت بر تهیه گزارشهای لازم درمورد رسیدگی های انجام شده وارائه پیشنهادها وراه حلهای ممکن به مقام عالی شرکت به منظور بازنگری و بهبود خط مشی ها و دستورالعملهای تدوین شده

2- دفتر حقوقی
عباس باقری.jpg

مدیر دفتر حقوقی : آقای عباس باقری


  • تلفن تماس :02433145025
  • پست الکترونیکی:

  • سوابق اجرایی:

    • مدیر دفتر روابط عمومی
    • مشاور
    • رئیس گروه نظارت بر وصول در آمد
    • مدیر دفتر درآمد و منابع مالی
    • کارشناس ایجاد در آمد و پیگیری مطالبات
    • کارپرداز

  • مدرک تحصیلی :

کارشناسی حقوق قضایی

  • تاريخ استخدام : 1372/05/16


شرح وظایف :


  • بررسی و پيگيری و رفع مزاحمت در ارتباط با احداث پست و شبکه؛
  •  دفاع در مقابل کليه دعاوی بر عليه شرکت در مراجع قضايي و قانونی؛
  • طرح دعوی و يا تنظيم شکوائيه عليه اشخاص حقيقی و حقوقی که به نوعی در صدد تضييع حقوق شرکت می­باشند؛
  • حضور در مراجع اداری (استانداريها, فرمانداريها, شهرداريها و ...) به منظور هماهنگی در ارتباط با اقداماتی که شرکت در آنها ذينفع است؛
  • حفظ و حراست از حريم خطوط و پستها و جلوگيری از تجاوز به آن. 

3- دفتر حراست

مدیر دفتر حراست : آقای کریم وزیری

  • تلفن تماس :
  • پست الکترونیکی:

  • سوابق اجرایی:

    • سرپرست اداره حراست و امور محرمانه
    • کارشناس حراست پرسنل
    • مسئول اسناد
    • مسئول حفاظت پرسنل
    • کارگر خدمات اداری

  • مدرک تحصیلی :
لیسانس علوم سیاسی


  • تاريخ استخدام : 1369/04/23

شرح وظایف :


  • حفاظت از اطلاعات اسناد، پرسنل و اماكن و محيط هاي تحت پوشش به منظو ر جلوگيري از هر گونه  تهديد و خطرات احتمالي
  • نظارت و پيگيري كلان بر  عملكرد دفاتر حراست وابسته


4- دفتر روابط عمومی

هاله بدیعی.jpg

سرپرست دفتر روابط عمومی: خانم مهندس هاله بدیعی


  • تلفن تماس مستقیم :02433414634
  • پست الکترونیکی:h_ badiee@zrec.co .ir

  • سوابق اجرایی:
    • سرپرست دفتر روابط عمومی
    • مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات
    • کارشناس مسئول سخت افزار دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات
    • کارشناس دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات
    • مشاور مدیر عامل در امور زنان و خانواده به مدت سه سال
    • عضو اصلی هیات مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه زنجان به مدت سه دوره
  • مدرک تحصیلی :
کارشناسی مهندسی کامپیوتر - سخت افزار
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع -مدیریت منابع اطلاعات

  • تاريخ استخدام : 1373/01/16



شرح وظایف:

 
  • سياستگذاري‌، برنامه‌ريزي‌ و كاربرد شيوه‌ها و برنامه‌هاي‌ مناسب‌ براي‌ انعكاس‌ اهداف‌،سياستها،فعاليت‌ها، برنامه‌هاومواضع‌ سازمان‌ به‌ مخاطبان‌، رسانه‌ها و جامعه‌.

  • گردآوري‌، جمع‌بندي‌وتحليل‌ نظرها وديدگاههاي‌ مردم‌، نخبگان‌ و رسانه‌ها در زمينه‌ فعاليتهاي‌سازمان‌ وارائه‌ آن‌ به‌ مديريت‌.

  • تلاش‌ براي‌ تقويت‌ هرچه‌ بيشتر روحيه‌ تفاهم‌ بين‌ كاركنان‌ و مديران‌ و هميت‌ سازماني‌ و زمينه‌سازي‌براي‌ برقراري‌ ارتباطات‌ بين‌ آنان‌.

  • عضويت‌ و شركت‌ در جلسه‌هاي‌ مهم‌ سازمان‌ به‌ منظور آگاهي‌ از سياستها، خط مشي‌ها، برنامه‌ها وروند فعاليتها و نيز آگاهي‌ از نتايج‌ ساير نشستها و گردهمايي‌ها و جلسه‌ها

  • نقد و بررسي‌ بازتاب‌ فعاليتهاي‌ سازمان‌ در نظر اقشار مردم‌ بويژه‌ نخبگان‌، رسانه‌ها و دستگاهها از يكسوو مديران‌ و كاركنان‌ از سوي‌ ديگر و ارائه‌ گزارش‌ آن‌ به‌ مديريت

  • گردآوري‌ و نشر اطلاعات‌ و اخبار و گزارشهاي‌ مربوط به‌ سياستها، فعاليتها، طرحها و برنامه‌ها; باشيوه‌ها و قالبهاي‌ مؤثر و مناسب‌.

  • مديريت‌ نمايشگاهها (سالانه‌، دايمي‌ و ...) در خارج‌ و داخل‌ سازمان‌.

  • طراحي‌ و توليد هداياي‌ تبليغاتي‌ براي‌ اهدا به‌ مخاطبان‌ (متناسب‌ با سلايق‌ و علايق‌ قشرها).

  • تهيه‌، تدوين‌ و اجراي‌ تقويم‌ مراسم‌ داخل‌ سازمان‌.